Acasă
Știri Game Zone Video Zone Fotografii Articole Evenimente Oameni Anunțuri Site-uri Video Grupuri Magazin Placi Sondaje Căutare Ajutor Mai mult
 
faq

Cum pot încărca o fotografie primar

Du-te la cont, apoi faceți clic pe Avatar. Veți fi capabil de a selecta un avatar ca fotografia primar sau puteți încărca o fotografie de pe computer. Dacă este instalat modulul Fotografii, de pe pagina de fotografie View puteți seta o fotografie ca implicit dvs. Avatar.

Cum pot modifica profilul meu?

Du-te la cont, apoi faceți clic pe Editare profil. Va fi capabil de a modifica datele de profil, cum ar fi Titlu, Descriere, gen etc

Cum pot trimite un mesaj privat către un utilizator?

Există două moduri în care puteți trimite un mesaj privat către un utilizator 1) Faceți clic pe pictograma Corespondență din meniu membru și selectați Compose. În câmpul destinatarului, tipul în numele de utilizator al utilizatorului care doriți să trimiteți un mesaj la. Dacă există numele de utilizator, se va popula ca esti tastați în numele de utilizator. Acest lucru va ajuta pentru a vă asigura că tastați numele de utilizator corect. 2) Din utilizatorii profilul puteți să faceți clic trimite scrisoarea.

Pot vizualiza mesajele am trimis?

Faceți clic pe pictograma Mail în member meniu și faceți clic pe Outbox. Acest lucru vă va duce la Outbox care conține mesaje și felicitări le-ați trimis. Puteți avea doar afișaj mesaje sau doar Salutări, prin plasarea unui marcaj de selectare lângă ceea ce doriți să vedeți. Scoaterea un semn de selectare lângă Mesajele de exemplu va afisa totul, dar Mesaje și vice-versa.

Am scos accidental un mesaj greșit, pot să-l recupera?

Faceți clic pe pictograma Corespondență din meniu membru, apoi faceți clic pe gunoi. Aceasta va afișa toate mesajele și Salutări le-ați șters. Alegeți ceea ce doriți să preluați și faceți clic pe Restaurare mesaj (e) selectat va fi acum înapoi în Inbox.

Sunt mesajele mele pe aici permanent dacă nu le ștergeți?

Pentru a economisi spațiu pe serverul nostru și pentru a asigura site-ul nu se execută ceea ce nu are nevoie pentru a rula, mesajele vechi poate îndepărtate periodic.

Cum Abonamente funcționează?

Când vă abonați la un alt utilizator, profilul utilizatorului, care va fi listat în pagina dvs. de abonamente. Acest lucru este valabil și pentruabonarea la alte activități ale utilizatorilor, cum ar fi blog-uri, etc

Un membru ma tine de hartuire, ce pot să fac?

În cazul în care un membru al site-ului este hartuire tine, Ignoră sau bloca acel utilizator. În cazul în care problema progreseaza, trebuie să contactați administratorul site-ului.

De ce a fost reziliat contul meu?

Ne pune în aplicare cu strictețe termenii serviciului nostru și să depună toate eforturile posibile pentru a se asigura tuturor utilizatorilor sunt în urma lor. Contul dvs. poate să fi fost reziliat ca urmare a încălcării, în termeni de servicii (aka TOS). Dacă ați simțit că contul dvs. a fost încheiată pentru nici un motiv probabil, vă rugăm să contactați administratorul site-ului.

De ce starea mea profil spun aprobare?

Administratorul poate fi ales pentru a avea profiluri aprobate înainte de aderarea la site-ul.

De ce nu mă pot conecta la contul meu?

Sunt șanse este posibil să fi greșit parola sau au CAPS LOCK de pe în timp ce tastați parola. Încercați să tastați parola cu CAPS LOCK off. Dacă acest lucru nu reușește, puteți request o parolă care va fi trimis la adresa de email pe care ați furnizat-o când v-ați înregistrat.

faq